Followers

Jumaat, 8 Julai 2011

:::Pengasuh oh Pengasuh:::

contoh jer...

sy dah mula mencari pengasuh sekarang ni...siap tampal iklan lagi kat board rumah.baru ada sorang yang call.then sy nga Aqma (kawan opis) gi la kat rumah yg call sy ni nak bertanya...bila dtg rumah pengasuh ni skrg dah jaga 3org budak dalam 1thn lebih.Dia nk sorang lagi baby jer skrg ni...tapi risik punya risik,kemungkinan ibu pada salah sorang budak yg dijaga ni akan htr baby yg 2nd ke rumah dia pas cuti bsalin ti....nampaknya dah di booking org...cuma belum confirm lagi....tapi hati sy cakap mesti ibu budak ni nak makcik tu yg jaga...nampaknya bukan rezeki sy la ni....sedih pun ada.....

Pastu kami pun gi lak kat 1buah rumah lagi,nak tanya ada jaga baby x...sebab sebelum ni xpernah nampak pun dia jaga baby...padahal sebelah rumahku jer....nampak sangat aku ni x alert nga keadaan sekeliling rumah....wat xkisah jer...skrg br tau nk cari pengasuh....tu pun ternampak org hantar baby kat rumah jiran...balik kerja tu singgah la rumah pengasuh ni nak bertanya dia ambil lagi ke baby....kalau ikutkan dia nak jaga sorang jer....tapi rupanya dah ada org booked dia pun....tapi tengok dia jaga macam xbest jer...lagi 1 macam xmesra jer....so dengan dia memang xnak la melainkan terdesak (tu pun kalau dia nk ambil)

rumah pengasuh yg ke3 lak aku bertanya....sebelah rumah gak...kire rumah aku ni tengah2 la antara rumah diaorang....yg pengasuh ni memang aku tau dia jaga baby....sebab aku salu main nga anak2 dia...lagi pun akk ni salu dok luar n kdg2 sembang nga dia......tapi aku xpernah tanya la sebelum ni,br2 ni dtg rumah dia n bertanya nak ambil lagi x baby...tapi sblm ni sembang2 nga dia pernah ckp nkberhenti jd pengasuh sebab ank yg 1st nk sekolah....xder org nk ambil bila balik tadika,tapi xconfirm lagi....aku pun sekadar la bertanya kalau nak jaga baby lagi ti bg tau lah....nak gak booking....skrg ni dia dah jaga 3org,2org baby sorang bdk dlm 1thn lbh.....yg ni dia nk tny dulu nga husband mcm ner...kalau leh jaga lg n xjd bhnt,leh la ambil...tapi ape2 hal ti tny balik....

3buah rumah yg sy tanya ni xder keputusan lg....xleh nak booking dulu....susah gak cari pengasuh kat area putrajaya....xder rezeki lagi la.....kalau lah sy ni keje private dah lama berhenti jaga anak.....bila ank dah besar br cari kerja lain.....

SEDIH wooooooo!!!!!

11 ulasan:

  1. Salam...saya pengasuh di Presint 9..kalau masih memerlukan boleh hubungi 0125788470 (reen)

    BalasPadam
  2. saya pun sedang cari pengasuh juga..

    BalasPadam
  3. salam..nk dapatkn pengasuh hubungi sy..dr flat ijau presint 9 putrajaya

    BalasPadam
  4. Perlukan pengasuh anak utk tempoh yg sekejap??(transit/jg smentara SAHAJA)
    Berminat,sila hubungi sy,Hawa dgn sgera.
    (**bile2 masa)

    No.hp: 018-2768709
    (call/sms/whatsapp)
    Alamat: Presint 7,Putrajaya

    Syarat2
    -ofis hour/syif TIDAK LEBIH dr 12malam(8jam shja)
    -suasana tmpt jagaan slmt dan selesa spt dirumah.

    Bayaran
    Isnin hingga Jumaat
    -RM15 seorang
    Sabtu & Ahad
    -RM20 seorang


    BalasPadam
  5. Kalu berminat nk cr pengasuh blh call sy 0122188847.... baby sgt di galakan

    BalasPadam
  6. sy pon perlukan pengasuh baby mulai jan 2013 klau blh yang rate dlm RM300 la..cll or sms sy 0123476289

    BalasPadam
  7. Pengasuh anda cuti kecemasan?Pening mencari pengasuh ganti utk sementara?
    Taska pulak dah penuh?
    Saya ada membantu anda.

    Saya ada menyediakan perkhidmatan mengasuh sementara (daycare transit).Harga sgt berpatutan.Perlukan saya?Hubungi di nombor yg tertera.

    018-2768 709-Hawa Samsudin
    (Whatsapp/Call)

    Area: IPOH (*Melayu sahaja)

    BalasPadam
  8. Salam... tgh cri pengasuh putrjaya ...boleh call n msg (Puan Ila) 013 2565312 presint 16... hanya mgmbil budak 1 thn ke ats sahaja...

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum...perlukan pengasuh?? Call saya...0176293283 nurul ...area di sg besar dan sabak bernam...harga boleh dirunding...

    BalasPadam
  10. Kemasukan 2014 dan 2015

    BalasPadam
  11. Mencari pegasuh kwsan Ipoh tmn win on blh hubungi sy 0124665585

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

JOM KLIK SINI